4 juli 2018 | Sensoren | Hulpmiddelen | Flash Glucose Monitoring

Leveringsproblemen FreeStyle Libre opgelost?

De leveringsproblemen van de FreeStyle Libre zijn volgens Abbott eind deze week opgelost. DVN is benieuwd of dat bericht klopt.

 

Trage levering FreeStyle Libre

Vele honderden gebruikers van de FreeStyle Libre sensor hebben bij DVN geklaagd over de oplopende levertijden van fabrikant Abbott. Het is frustrerend voor jou als gebruiker dat je voor veel geld investeert in je gezondheid en kwaliteit van leven, maar weken moet wachten op je bestelling.

DVN trekt aan de bel bij Abbott

DVN trok over deze trage levering van de FreeStyle Libre al meerdere keren eerder bij Abbott aan de bel. Abbott zegt ons vandaag toe dat ‘alle problemen eind deze week zijn opgelost’. Een woordvoerder meldt ons dat de bestellingen in volgorde van binnenkomst worden afgehandeld. Iedereen heeft volgens Abbott aan het einde van de week zijn bestelling van de FreeStyle Libre sensoren binnen.

Eerst zien, dan geloven

Directeur Olof King moet het eerst zien:

‘Abbott slaagt er al maanden niet in om de distributie ordentelijk te laten verlopen. We blijven er boven op zitten en zijn benieuwd of het klopt dat de trage levering van de FreeStyle Libre na deze week is opgelost.’

Meld leveringsproblemen

Ervaar je na deze week nog problemen met de levering van de FSL?
Laat het ons weten!

 

Lees meer

Over vergoeding en leveringsproblemen in ons dossier over Flash Glucose Monitoring.