Word lid en maak het verschil
Word lid
Koen en Damian lopen voor mensen met diabetes

Koen en Damian lopen voor mensen met diabetes

Koen en Damian lopen voor mensen met diabetes. Help jij hen hun doelbedag te halen?

    Koen en Damian zijn ‘rookies’ op het gebied van hardlopen. Ondanks dat, gaan zij de uitdaging aan. Op 28 juni 2026 lopen ze de kwart marathon van Roosendaal. Daarmee halen ze geld op voor mensen met diabetes. 

    Dit zeggen ze er zelf over:

    Dit wordt onze eerste 10 km-wedstrijd samen en we kijken er enorm naar uit om deze uitdaging aan te gaan. Voor Koen betekent sporten daarnaast nog iets extra’s. Omdat hij diabetes type 1 heeft, helpt regelmatig bewegen hem om fit en gezond te blijven en zich goed te voelen, zowel lichamelijk als mentaal. Sport is daardoor niet alleen een hobby, maar ook een belangrijk onderdeel van zijn leefstijl geworden.

    Juist daarom vinden wij het mooi om deze sportieve uitdaging te koppelen aan het ophalen van geld voor een goed doel. Op deze manier hopen we niet alleen zelf een mooie prestatie neer te zetten, maar ook iets voor anderen te kunnen betekenen. Het geld dat we ophalen, zullen we daarom doneren aan Diabetesvereniging Nederland, zodat onze deelname hopelijk ook een positieve bijdrage kan leveren aan anderen.

    Wil jij Koen en Damian helpen hun doel voor donaties te halen? Doneer dan hieronder!

    Gedoneerd: 92.00%
    Doel: €1.000,00
    Je donatie
    Gegevens
    • Koen de Wit is mijn naaste collega en weet via hem wat het is om met diabetes te moeten leven ivm ziekenhuis bezoeken en de metingen over de hele dag.
      Marliek Reuvers
    • Wat een mooie actie. Super!
      Edith Mulder
    • Succes!!!
      Roel van Dommelen
    • Wat een mooi doel! Veel succes!
      Yvette Doggen
    • Succes met lopen! De kwark staat koud aan de finish 😉
      fabian heemskerk
    • Zet ‘m op!!
      Peter en Regina Hoefnagels
    • Succes mannen 👍👍
      Astrid Boelee
    • Succes mannen!
      Elske Rozenbeek
    • Succes
    • Zet hem op!
      Tim van Toren
    • go for it
      Dion – Patricia – Benny NOVO PACKAGING & WAREHOUSING
    • Super Koen! Je kan het.
      Jeroen, Wendy Gwen en Kay Bommelijn
    • Succes!
      Peter en Lia Konings
    • Mooi doel, mooie motivatie! succes!
      Ton van Hoof
    • Zet m op mannen!
      Wim Van Agtmaal
    • Jullie kunnen dit! Succes! Kees en Josien Muijs
      Josien Muijs
    • Zet me op!! (En mutsje af 🙂 )
      Reni Mol
    • Succes mannen!! 💪🏼
      Sophie Broeren
    • Succes!
      Jip en Myrthe Kuit/vd Moer
    • Succes van mick en mij 😉
      Fleur de Jonge
    • Succes mannen!
      Erik & Cindy
    • Succes mannen !
      Henny de Cuba
    • Goed bezig mannen! Succes
      Familie Van Hees
    • Zet hem op en succes !!!
      Neslihan Civam
    • Heelveelsucces!
      Rian Kortsmit
    • Lukt jullie mee gemak
      Ronald Van de zmoer
    • Trots op jullie!
      Celeste van de Moer
    • Zet hem op! Jullie kunnen het!!
      Daphne en Joey Van Alphen
    • Succes buurman!!
      Geert van den Eijnden
    • Succes!!
      evy mostard
    • Zet hem op gasten!
      Arnaud Dictus
    • Gas erop
      Koen De Wit
    • Alleen die geweldige foto is al een donatie waard maar omdat ik voor Diabetesvereniging Nederland werk, weet ik hoe belangrijk het werk is dat wij doen. Gaaf dat jullie ons als goed doel hebben gekozen! Heel veel plezier & Succes volgende maand!
      Marike Lenting
    • Succes! We verwachten wel een top tijd 😉 Liefs, Ilvy, Rens en Tijn
      Rens Lauwen
    • Goed bezigggggg
      Brian Crugten
    • Veel succes en veel plezier, en heel veel dank voor jullie inzet!
      Ties Obers
    • Succes!!
      Brechje Gielen
    • Heel veel succes. Zet hem op, jullie kunnen dit!
      Marianne Smeets
    Deel

    Deel deze actie in je netwerk. Ook zo help je Diabetesvereniging Nederland.

    We hopen niet alleen een mooie prestatie neer te zetten, maar ook iets te betekenen voor anderen.
    – Koen en Damian

    Deel artikel
    Word nú lid

    Voluit leven met diabetes. Dat is waar Diabetesvereniging Nederland voor staat. Samen zetten we ons in voor goede zorg en een beter leven voor alle mensen met diabetes.

    Word nú lid